Jag tränar medel

Hej, jag ville bara säga att jag har tränat fyra medeljympapass de senaste veckorna! Detta är ett stort och modigt kliv framåt för mig, som skulle kunna sluta i magplask... Min kropp kanske inte klarar det. Min höft kanske börjar värka, mitt knä kanske går ur led, mina axlar kanske börjar värka. Ja ni fattar. Jag har tränat jympa bas under en väldigt lång tid just på grund av min överrörliga jobbiga kropp. Men mitt psyke får inte tillräckligt ut av baspassen.Och mina lungor och hjärta klarar så mycket mer än mina leder och muskler vilket är mycket irriterande. Jag behöver större kick och större ansträngning. Efter ett medelpass blir jag mycket mer avslappnad och nöjd och trött.  Hittills har jag mest ont i axlarna, men det är överkomligt. Det är bara att försöka köra på så här - två medelpass per vecka till att börja med - och sedan utvärdera. Jag har tagit så många besvikelser förut, så jag får väl ta en till om det blir nödvändigt. Men jag vill inte ta en till. Jag vill fortsätta få kickar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra resonerat, tycker jag. Resonera och gympa på!

2013-01-30 @ 16:14:53
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0