Gott Nytt År!

Drabbades av någon sån där knasig tomhet och saknad i hjärtat bara för en stund sedan. Kanske är det för att vi ska byta år, kanske är det för att julledighet alltid ger mer tid att tänka och att jag då tänker mycket på mina föräldrar och på annat jag saknar. Jag funderar också på det kommande året och hoppas att det ska bringa med sig en sak som jag så högt önskar! Vi får se om det slår in. Inte utan att jag själv kämpar, det vet jag. Och förlåt att jag låter kryptisk, men detta är en offentlig blogg :).
 
I morgon drar vi till Lotta och Co och firar nyår. De har just flyttat till en ny stor lägenhet på söder. Blir toppen att se och toppen att fira med dem (med flera).
 
Julen firade vi i Kalmar med min morbror, kusiner och deras familjer och brorsan med familj. Jättehärligt att se lite mer av Bernard, min lille söte brorsson. Han är 10 månader nu! Vi var sammanlagt 17 stycken på jul. Kul att vara flera personer för en gångs skull. Lagom till att vi skulle åka hem på annandagen började jag känna mig dålig och på natten till den 27/12 var jag illamående och hade ont i magen och kroppen. Hela den 27/12 var jag superrisig, men sen har det stadigt blivit bättre. Ingen annan har blivit sjuk ännu (peppar peppar).
 
En bra sak som hände så här i slutet av 2013 är att jag gjorde en ny koloskopi (det var 5 år sedan). Den visade en fin bra tjocktarm :). Känns alltid så skönt att få det beskedet med tanke på att det finns en liten liten risk för ärftlighet när det gäller tjocktarmscancer. Nästa gång det är dags är det år 2018.
 
Jag önskar er ett Gott Nytt År och att ni ska får vara friska och må bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fint inlägg! Och jag önskar dig detsamma, plus att din önskan blir verklig!

2014-01-01 @ 18:45:25
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0