Nu är jag här

På Cypern, på hotellet utanför Larnaca. Det var en lättnad när jag kom in i min lägenhet på Tsailis apartments hotel. Var lite nervös för att jag inte skulle få tag på en taxi som hittade rätt, men det visade sig (som vanligt) vara obefogad oro. Det fanns massor av taxis och chauffören hittade utan att tveka. I receptionen fick jag reda på att jag blivit uppgraderar till en betydligt större lägenhet än jag betalat för. Balkongen är enorm och så två stora rum och ett rejält kök på det. Mannen i receptionen kallade mig "Lucky miss Ericson". Ja, ibland ska man ha tur.

Har hängt på stranden nästan hela dagen. Fantastiskt skönt vatten och lagom stora vågor på eftermiddagen. Där låg jag och guppade och filosoferade över vad jag ska göra i framtiden. Nu är jag vid hotellets lilla pool och surfar lite på nätet.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter helt underbart!
Jag kommer att vara resurs i en klass på min förra skola under veckan. Slutar vid 14.00, så då kan jag också komma ut lite i solen som jag tror ska komma.
Godnatt!

2012-09-02 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0