Nämen usch, höststressen har börjat

Jag som hade tänkt skriva mycket mer på bloggen denna höst. Just nu ser det ut som om detta inte kommer att ske. Men vem vet, när allt har lagt sig tillrätta så kanske jag får tid över. Det är så mycket med Måns högstadiestart och mycket med nya projekt som ska startas på jobbet. Magnus är bortrest men kommer som tur är hem sent ikväll. Tur att man är två för det mesta.
 
Idag ska jag gå en kurs i Excel på jobbet. Det ska bli toppen! Är urkass på excel, och behöver det verkligen för att strukturera upp mig själv och mina projekt.
 
På fredag är det The Hives på Gröna lund! Det blir ultratoppen! Behöver deras energi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0