Sista arbetsdagen innan semestern

Ska till konferensen snart för sista dagen. Har jobbat hemma på förmiddagen. Igår föreläste vi och det gick riktigt bra. Kul!
 
Igår kväll fick jag dock tråkiga besked om en släkting som ligger på sjukhus och jag håller alla tummar jag kan för att det vänder åt rätt håll. Grät mycket och mindes mycket... Kunde inte sova och de stunder jag sov drömde jag absurda drömmar. Kämpa G! Kämpa!
 
Är så trött, helt slut.
 
Sen hände något symboliskt och tråkigt på morgonen också. Magnus råkade slå sönder ett kärt minne efter min mamma :(. Min födelsedagsmugg. Den jag alltid ställde och ställer fram när någon fyller år i huset. SKIT! Jag grät floder igen, över en så materiell sak. Men den betyder mycket och går ju inte att få tag på nu. Fan.
 
Nu måste dagen vända till något bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!Hoppas att det har hänt något positivt sen sist.
Grönanbesöket såg väldigt mysigt ut!
Vi är hemma nu. Har haft det varmt och skönt. Kramar till er!

2012-07-12 @ 18:42:46
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0