Tända ljus

Ni som följt denna blogg ett tag vet ju att jag inte är ett stort fan av höst och vinter. September kan vara ok, och ibland överraskar oktober, men från november är det skit! Och september och oktober kan också vara skit, om vädret är dåligt. Om det inte vore så att vintern kom efter hösten så kanske jag skulle gilla den bättre. Men nu är det oundvikligen så.
 
Men det finns en sak jag gillar med kvällar i slutet av augusti. Det är att det blir mörkt runt 20.30, för då kan man tända levande ljus. Det kan man göra på ljusa sommarkvällar också, men de syns inte lika bra.
 
Jag har beställt några roliga ljusstakar från H&M i form av siffrorna 1, 2 och 3. Ser fram emot när de kommer till Tallkrogen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0