Cypern

I morgon eftermiddag drar jag alldeles själv till Larnaca, Cypern. Känns konstigt och ändå spännande. Jag kommer vara ensam lördag kväll till måndag kväll, sedan kommer R. På onsdag morgon åker vi vidare till Nicosia där konferensen ska gå av stapeln - och då är jag definitivt inte ensam längre. Nu är det bara att packa väskan full med böcker så att man kan sitta och läsa på restauranger m.m. Tycker ibland det är lite jobbigt att äta själv på utlandsresor - men jag har gjort det många gånger nu - till och med i New York. Måste dock erkänna att just denna resa hade jag gärna haft sällskap från början. Men nu är det inget att göra åt det. Värmen kommer bli toppen!! Regnet öser ner utanför fönstret i Tallkrogen...
 
See you!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli kanon! Sköt om dig!

2012-09-01 @ 01:17:00
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0