Magnus fyller år idag

Och jag kör en positiv lista igen

- Jag har levt med Magnus i över 17 år nu och han är bäst i världen! Min stora trygghet i livet.
- Syslöjdsläraren på barnens skola sa till mig att jag måste gå och lämna Emil på skolan varje dag så att vi möts på vägen när jag går till t-banan och hon går till skolan. (Jag har börjat låta Emil gå mer och mer själv till skolan för att spara tid, och det gillade inte denne syslöjdslärare :)). Syslöjdsläraren ger mig alltid beröm för mina kläder och vi brukar byta några ord nästan varje vardagsmorgon. Hon har härligt lockigt brunt hår och klär sig också ganska färglatt.
- Magnus blev glad för sina presenter - bland annat en pressobryggare - en sån där "miljöovänlig" sak (men vi kommer återvinna förpackningarna).
- Kommentarerna på mitt manus till rapporten var inte så blodiga!

Kommentarer
Postat av: Anna S

17 år är helt fantastiskt! Jag önskar mig verkligen att nån gång få det ni har med någon. Kram igen.

2011-08-30 @ 10:40:47
Postat av: Kicki

Oj vad snällt sagt Anna! Vi stretar på ihop, det gör vi :). Många kramar!

2011-08-30 @ 20:32:17
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0