På allmän begäran

Eller rättare sagt - på MALINS begäran :).

Här kommer den - listan över dagens positiva:

- Det var mysigt att gå med barnen till skolan!
- Det regnade inte!
- Jag frös inte på vägen till jobbet för jag hade lagom varma kläder på mig.
- Jag åt sushi till lunch - MUMS!
- Jag hade mina assnygga 14-håls-Dr Martens på mig.
- Jag köpte 20 vita rosor på Hötorget på vägen hem från jobbet.
- Jag hade fått Kents nya skiva i brevlådan.
- Peter Wahlbeck var på tv.
- Jag pratade med Malin på telefon.
- Jag övade tre ackord på gitarren.




Ok, vad bra att det fanns positiva saker idag, för jag har också fått ett jättejobbigt besked angående en granne och vän som ska opereras på torsdag. Alla böner behövs! Även från er som inte tror på Gud (inklusive mig själv).


Kommentarer
Postat av: Anna S

De positiva listorna är världens bästa uppfinning - tackar dig innerligt för att du lärt mig att använda såna! Din dag ser alldeles underbar ut av listan att döma. Rosor, musik, sushi, mys! Och det är ju det som finns kvar sen, det andra får inte följa med till framtiden.



Så ledsen för din väns skull. Håller alla tummar jag har! Vi får koncentrera våra goda tankar åt hans/hennes håll, särskilt på torsdag. Kramar!

2009-11-07 @ 12:57:35
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Tack Anna! Jag har försökt messa grannen nyss, men inte fått svar ännu. Hoppas allt gått bra för henne. Och de positiva listorna är en bra uppfinning :). Kram!

2009-11-13 @ 14:30:12
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0