Legoland ligger nu bakom oss

och det var oerhört lyckat. Eller om vi säger så här - barnen upplevde två av sina bästa dagar i livet :). Själv tyckte jag nog det var lite för mycket köande (otroligt mycket folk), men jag njöt av att se barnen så glada och förväntansfulla. Vädret kunde ha varit bättre men det var aldrig ihållande regn.

Jag åkte en superhärlig berg- och dalbana som hette Draken. Om det inte hade varit så lång kö till den så hade jag åkt 10 gånger. Nu blev det två.

Vi hade matsäck med oss första dagen och det var bra, för det är kö till matställena också och maten är dyr men inte exklusiv.. En öl kostar 75 svenska kronor! Igår när vi kom hem kände vi oss utblottade! Bara broavgifterna (två stora broar på vägen från Lund till Billund) gick på 1400 svenska kronor. Men vi har planerat att åka till Legoland i flera år nu, och i år  var det verkligen perfekt för våra barn åldersmässigt.

Idag blir det loppis på Södra Esplanaden i Lund och i morgon loppis i Malmö där vi också ska träffa kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0