Årets första semla

har jag ätit idag. Hela familjen var inne och fikade på Gunnarssons på Götgatan. Där är det inte billigt. Två semlor, en princessbakelse, en MER och två latte gick på 221:-. Men vi fikar så sällan ute på café att det är värt det! Semlan var hur god som helst. Den smalt i munnen. Mums!

För bara några minuter sedan såg jag och Magnus klart filmen Morgan Pålsson - världsreporter. Det blev några goda skratt även om jag tycker Hipp Hipp är ett bättre koncept för dessa båda (Johan Wester och Anders Jansson).

Nu har jag bara två dagar kvar av min 17-dagarsledighet. Känns konstigt, men det är nog bra att komma in i rutinerna igen. Jag kommer emellertid sakna sovmornarna. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0