Dra mig baklänges

vad bra den danska thrillern Brottet är! Fullständigt makalöst bra! Jag vill aldrig att den ska ta slut - men nu är det bara tre avsnitt kvar..

Har vabbat idag - Emil hade en magåkomma. Tillbedjer högre makter att jag inte får hans och Magnus bugg till helgen.

Det positiva som hänt är:

- Min läkare ringde! Långt och bra samtal och jag ska få en ventrikelröntgen (magsäcksröntgen) för att se om magsäcken tömmer sig på mat för fort eller för långsamt. Vet inte vad man kan göra åt det om det visar sig vara så, men jag är glad för att min läkare vill gå vidare med undersökningar. Jag ska även få ta nya blodprover och testa en ny medicin. I varje fall något. Men det är svårt för mig att tro på att något ska hjälpa. Ska dock försöka tänka positivt. Hon är så gullig min läkare och jag har känt för att gråta en skvätt då och då sedan vi pratade. Hon har stor förståelse för att jag mår dåligt psykiskt nu.

- Vi gick på vårfest på dagis. Emil var bättre på eftermiddagen och vi gick till dagis för att se uppträdanden och ha picknick. Varm och skönt.

- Brottet, brottet, brottet - så bra tv-serie.

- Det är fredag i morgon.

Kommentarer
Postat av: liv

vad skönt att få höra att de fortsätter med undersökningarna Kicki. Hoppas du får må bra snart.

Vårfesten lät super! Vi hade grillmiddag igår på killarnas dagis, mysigt men rätt hektiskt ;) Nästa år blir det inget avancerat utan istället grillkorv ;)

2008-05-30 @ 13:48:32
Postat av: Kicki

Liv: Det blev grillkorv för mina killar - man får lägga ribban lagom :). Ha det!

2008-05-31 @ 22:06:08
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0