Stockholm city here we come!

Idag har jag och Magnus semester. Semesterdagen ska spenderas på stan köpandes julklappar. Men vi kommer ha tid för en hel del annat också. Som att äta lunch på någon pub och middag på italiensk restaurang. Min bror ska hämta barnen och vara med dem tills vi kommer hem.

Och så dagens musiktips: Köp Glasvegas nya julskiva! Den heter A snow flake fell (And it felt like a kiss). Det är värt att köpa den bara för låten Please come back home. Magiskt bra. Det är bara en vanlig julsång (Silent night) på skivan, resten är deras egna låtar. En kort skiva - bara sex låtar.

Videon till Please come back home kan ni se här. Gör det.

Ps. Glasvegas har en kvinnlig trummis. Det är en av de coolaste saker jag vet tror jag. Kvinnliga trummisar.

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Ha ha gick in till dig för att kopiera adressen för jag skulle länka till dig när jag skrev ett inlägg om Glasvegas julmusik och så är ditt senaste inlägg just ett tips om deras julskiva.

2008-12-05 @ 11:18:38
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Tina

Hoppas att ni haft riktigt trevligt! Vi ses i morgon.

2008-12-05 @ 16:15:31
Postat av: Kicki

Bea: Det där hände mig igår - på en annan blogg. Det jag skulle skriva i kommentarsältet var redan skrivet av bloggförfattaren själv. Ha det så bra med Glasvegas - du kommer inte bli besviken.



Tina: Jaaaaaaa, vi ses i morgon. Ses runt 15.30 eller? Vi hade trevligt idag!

2008-12-05 @ 22:57:50
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0