Tillsammans: Om medkänsla och bekräftelse

heter en bok som jag har beställt och som hämtades ut idag på väg hem från jobbet. Den är skriven av Anna Kåver och Åsa Nilsonne. Jag har tidigare läst varsin bok av respektive författare. Dels Att leva ett liv, inte vinna ett krig: Om acceptans och dels Vem är det som bestämmer i ditt liv: om medveten närvaro. Båda är oerhört bra och tänkvärda, även om "acceptans-boken" betydde mer för mig. Hoppas nu jag tar mig tid och läser denna så snart som möjligt.

Dagens positiva händelse: Jag duschade i tid, så att jag slapp stressa inför Örnen som börjar nuuuuu på kanal 1.

Kommentarer
Postat av: Liv

Tack för boktipsen!

2007-09-26 @ 20:51:46
Postat av: Kicki

Liv: Varsågod!

2007-09-28 @ 08:01:45
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0