Heeeeeeej!

Ett snabbt Hej fran London, Ontario, Kanada :). Jag har paus mellan seminarierna.  Imorgon drar jag till New York och det ser jag valdigt mycket fram emot. Har i Kanada har jag faktiskt haft lite hemlangtan emallanat. Men det ar en intressant konferens! Jag tror det ar min jobbiga forkylning som staller till det. Har konstant ont i huvudet och snoret och slemmet vill aldrig ta slut ;). Och magen vill inte riktigt heller vara med, men jag ar battre idag an igar.

Varken Toronto eller London, Ontario har varit mysiga stader, utan mer "ode" (som ni marker blir det konstigt skrivet nar det inte finns vissa bokstaver pa tangentbordet...). Downtown i bada dessa stader ar liksom overgivet, eller inte helt, men nastan. Men sa var det ju i Los Angeles ocksa. Nar vi mer kom ifran downtown var det mysigare. Vi har bl.a. varit pa ett garden party hos en man som jobbar med de fragor vi ar intresserade av. Det var supertrevligt och mysigt.

Hinner inte skriva mer nu! Jag har shoppat lite redan - bl.a. pa Sephora!!! Om den affaren skulle finnas i Sverige sa skulle jag vara ruinerad :). For er som inte vet vad det ar for affar sa saljer de smink m.m. och till valdigt bra priser om man jamfor med Sverige.

Ha det sa bra alla!

Mer rapporter kommer nar jag kommer hem! Det kanns verkligen att jag ar langt borta fran Svedala.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Helen aka Neaten

Så kul att få läsa några rader från dig, jag tänker ju på dig och hoppas du har det bra!!!

2007-05-11 @ 00:22:54
URL: http://www.myspace.com/helenneaten
Postat av: Anna

Hej kompis! Så spännande med resan. Och nu är du i NY!!! De gånger jag varit på andra sidan Atlanten har jag också känt mig mycket långt hemifrån. Inte på ett dåligt sätt, bara väldigt annorlunda. Hoppas du har det superkul och hinner göra allt det du ville i NY. Välkommen tillbaks till hemlandet sen. :)

2007-05-13 @ 12:23:17
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Ancha

East Village-girl!
Hoppas du har hunnit upp till parken o sett en smula av Guggenheim. Samt SoHo, min favvodel av Manhattan. Vi ses över en bärs snart, va?!

2007-05-13 @ 15:54:25
Postat av: Liv

Heej! Vad kul att höra av dig!

2007-05-14 @ 10:57:44
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: D boss

Hoppas resten av resan blir ännu bättre, men kom snart hem! Du är saknad. ;-)

2007-05-14 @ 16:21:33
Postat av: Kicki

ALLA: Tack for alla gulliga kommentarer! I morgon beger jag mig hem. Ar hemma mitt pa dagen pa onsdag om det inte blir nagra forseningar. Kramar!

2007-05-15 @ 04:06:14
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0