Ännu ett "sexigt" test!

Har snott den här från Liv.


 

Kinky Ideal Cutie Keen on Indulgence
Get Your Sexy Name



Indulgence betyder en massa saker , till exempel "tillfredsställande, hängivet utövande, njutning, släpphänthet, flathet, mildhet". Hmmm, det där med släpphänthet, flathet och mildhet känns inte som jag eller något jag vill förknippas med :), Keen känns mycket bättre - skarp, vass, livlig, intensiv, häftig, klok, klipsk, ivrig, levande, stark, frisk, passionerad, levande, klok, fin... Men det kan också betyda bitter och hård, vilket inte är lika roliga ord! Fast jag kan gladeligen erkänna att jag är både bitter och hård ibland - oftare bitter än hård. Nästan aldrig hård förresten, tror jag. Kanske jag var lite hård mot en stackars kille som skulle måla parkeringsrutor på en parkeringsplats utanför vår port häromdagen förresten. Han ringde kl 14.10 till mitt jobb och sa att min bil stod felparkerad och att den måste flyttas NU för att han ska måla parkeringsrutor, och så var han ironisk om att det fanns skyltar överallt som sa att man inte fick parkera där den dagen, och jag lackade väl ur lite och slängde på luren aningen hårt, och sedan när jag kom hem så kunde jag inte titta honom i ögonen eller säga hej på ett vänligt sett utan jag ville bara flytta biljäveln fort som FAN och aldrig mer se karln, men han började på att mässa om att han inte ville vara elak utan snäll eftersom jag annars skulle ha fått betala en massa pengar för bärgning och felparkering och jag sa att skyltarna ju satt uppe i skogen och inte alls gick att se (LÖGN!!!). PHU - det är en pärs att vara hård när man egentligen aldrig vill vara dum mot någon :).

OK jag kör en till variant eftersom jag faktiskt kallas både Kicki och Christina. Testar att byta avatar också!

Charming Hottie Readily Imparting Sensual Touches and Intense, Naughty Affection
Get Your Sexy Name


Ja, affection stämmer ju kanske tror jag och intense stämmer nog också skulle jag tro.

Vad blev ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0