Mina älsklingar

Mina ?lsklingar

Nu trodde ni allt att jag skulle lägga in ett foto på min familj, men tji fick ni ; ). Känner att det var en evighet sedan jag pratade U2 här på bloggen. Eftersom jag inte alls är en sån som kan allt om alla band jag gillar så har jag inga nyheter alls att avslöja. Förutom det gamla vanliga att de är störst, bäst och vackrast.

Och så en sak till - om jag skulle se Bono någonstans på riktigt där det är möjligt att gå fram och säga något till honom, så tror jag att jag för första gången i mitt liv skulle bli mållös. Eller om detta inte skulle ske, så skulle jag defintivt vräka ur mig något helt kolossalt korkat eller oövertänkt istället. För vad säger man till någon som sedan 1984 har varit ens hjälte, idol, ikon och som man alltid har varit kär i på ett "piedestal-liknande" sätt (dvs man har satt en person på en hög tron och tillfört denne alla goda egenskaper som kan finnas hos en människa utan att man egentligen känner honom/henne - ett uttryck som även det har mååånga år på nacken)? Allt blir ju bara klichéer i ett sådant sammanhang.

Nej - nu är det piskan på ryggen ett tag till och sedan är det HELG och roliga saker väntar. Ska bland annat på en träff med Mode- och Stil-galna människor från allt för föräldrarsajten som jag ofta tjatar om här.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Helen aka Neaten

Då kan jag komma med en nyhet om Bono och the Edge, de har gjort musiken till musikalen Spiderman som ska sättas upp på Broadway!
http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_15166133.asp
Ha det så kul med Mode-Affarna. Undrar om det kan bli lika kul som med Depeche Mode-Affarna???

2007-04-21 @ 18:51:33
Postat av: Kicki

Du ber mig jämföra med något som är ojämförbart. Depeche-kvällen i somras var bland de roligaste festkvällarna i mitt LIV. Den var obeskrivligt kul! Men vi hade jättekul i går också (du kan läsa på Mode och Stil-sidan så får du se):). Tack för info om Bono och Edge. Igår fick jag lite inside-tips från en av M & S-tjejerna - hon har bott i Dublin i 2 år och hon sa att om jag vill träffa Bono och Edge så ska jag gå till en bar som jag glömt bort vad den heter, på torsdagar :). Måste höra med henne igen vad den hette - det började på "The" i varje fall.... Svammel svammel! Ha det!

2007-04-22 @ 14:54:06
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0