Långhelg följt av huvudvärksdag

Har haft en toppenlånghelg men lagom mycket fix och mer sol. Fyra hela dagars ledighet - det är ren lyx! Jag har hunnit med att byta ut vinterytterkläder mot mer våriga jackor och bytt ut vinterstövlar och boots mot Converse och träskor m.m. Känns alltid lika konstigt och härligt! Är det dax för sommar nu igen? Ja av vädret i helgen att döma så är sommaren på gång. Såg dock just på Rapport och drabbades av medelsvår depression. Snö på fredag och lördag... Men men, jag vet ju att det bara blir tillfälligt! Håll emellertid gärna tummarna för att det är uppehåll på söndag, för då ska jag ha bakluckeloppis på Sturebyskolans fotbollsplan (11-15)! Måste casha in lite mer pengar till Londonresan.




I morse vaknade jag med världens huvudvärk klockan 5.00. Var tvungen att hasa mig upp och ta en ipren. Sedan har hela dagen präglats av denna huvudvärk. Ena stunden är det väldigt jobbig och andra mer uthärdlig. Tror det är pollenallergi för ögonen och näsan känns knepig också.



Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du mår bättre nu! En varm kram!

2012-05-03 @ 20:32:16
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Tack - den värsta huvudvärken har försvunnit, men jag har nog tyvärr lite pollenallergi.

2012-05-07 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0