Lagom till man börjar längta till semestern

så börjar arbetsbelastningen på jobbet... Jag har haft en ganska lugn vår, vilket har varit skönt som omväxling. Men nu drar allt igång med nya uppdrag och möten, möten och mera möten. Men det är bara att bita ihop och försöka ta en sak i taget. Det ska bli kul att få sätta igång med ett större projekt igen faktiskt. Ett viktigt projekt som riktar sig till våldsutsatta kvinnor.

Om cirka två veckor befinner jag och Magnus oss i Oslo för att se Metallica.

Om mindre än en månad befinner jag och Malin oss i London och shoppar, dricker öl, andas underbara avgaser blandat med matos och äter fantastisk thai m.m.

Om cirka tre månader befinner sig hela familjen på Korfu och badar i havet och simmar i poolen och äter god souvlaki.

Mycket att se fram emot med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Tina

2012-05-07 @ 22:00:42
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Bra tänk där! Hur mycket blev det igår?

2012-05-07 @ 22:02:03
Postat av: Kicki

Det blev ca 1500:- Men jag tog nog tyvärr lite för lite betalt... Kunde nog haft det dubbla nästan. Men försent att ändra sig - får bli till nästa gåbg :).

2012-05-08 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0