Har beställt lite Metallicagrejor

Jag och Magnus åker till Oslo den 23:e maj och ser Metallica. Naturligtvis ska jag ha en t-shirt med ett foto på mig och James på mig :). Har beställt via Vistaprint och det tar ca 20 dagar tills jag får beställningen. Beställde två muggar med samma motiv också, samt en svart t-shirt i vanlig t-shirtmodell med samma tryck. Den vita är lite mer figursydd. Tyvärr fanns den figursydda inte i svart.

Lika bra att passa på. På baksidan står det Meet and greet 2011-07-02 Metallica Gothenburg Sweden.



Kommentarer
Postat av: Tina

Dags igen nu alltså! Kul!

2012-03-19 @ 20:56:28
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Oj, har jag inte sagt det? Jorå, den 23:e maj bär det av till Oslo :).

2012-03-21 @ 20:29:35
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: helen

Åhh vilka snygga T-shirts du gjort! Misstänker du kommer få en hel kommentarer i Oslo :)

2012-03-21 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0