Sagan om ringen

Så var det dags igen för den årliga konsumtionen av Sagan om ringen-triologin! Nu har vi just sett del två - Sagan om de två tornen - min favoritdel. Har säkert skrivit det många gånger förut, men när Aragorn slår upp porten till Helms klyfta då DÖÖÖÖR jag. Alla tror att han är död, men så kommer han tillbaka och är snyggare än snyggast!

Snart är det slut på ledigheten och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag börjar bli rastlös, men mindre bra för att jag tror jag måste jobba på självkänslan lite under de månader som kommer. Jag ska göra mitt bästa!

Hörs vidare!



Oj oj oj dessa danskar...


Kommentarer
Postat av: Tina

Håller tummarna! Det du gjorde under hösten med dina kurser var ju så himla bra! Kram till dig!

2012-01-07 @ 12:25:24
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Ja kurserna var dunder Tina och jag hoppas jag kan fortsätta med crawlen längre fram när axeln är bättre! Kram!

2012-01-07 @ 18:49:09
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0