Upp och ner

Lite bättre idag, men allt är skört.

Jag kör en positiv lista igen, för det är viktigt att se allt bra som händer varje dag.

- Har just skypat med min kompis Richard från London. Oerhört trevligt!
- Vi åt middag ihop, alla fyra i familjen. Oftast kommer jag hem när de andra tre har ätit på vardagar.
- Jag köpte mig världens snyggaste skinnkjol från Gina Tricot.
- Jag lyssnade på Red Hot Chili Peppers nya skiva både till och från jobbet. Mycket bra.
- Jag har skrivit några meningar på min reserapport från Chambérykonferensen.
- Funderar på om jag ska dra till London i december, eller om jag ska vänta till våren, eller om jag ska åka både i december och till våren.

Här är kjolen. Den heter Kicki leather skirt :). 


Kommentarer
Postat av: Tina

En dag i taget ....Många kramar till er alla!

2011-09-16 @ 19:31:24
Postat av: Kicki

Ja Tina, så får det bli! Kramar tillbaka.

2011-09-18 @ 16:54:14
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0