Man ska aldrig ropa hej

Känns som om jag är tillbaka till ruta ett med sömnen. Det är så hemskt. Hade fyra bra dagar tors-sön förra veckan och trodde allt skulle vända. Men nu har jag haft två dåliga nätter. Det är väl en sak att inte kunna somna men en annan om du mår väldigt dåligt under tiden du ligger där vaken. Det är tortyr. Orkar inte mer.

Ska dock tvinga mig till att se något positivt med dagen:

- Jag har ett viktigt och bra möte med en för mig mycket betydelsefull person idag.
- Jag tog mig till jobbet trots att jag var nära att sjukskriva mig.
- Jag kämpar och kämpar och kämpar.
- Barnen, som vanligt är det barnen som finns i blickfånget och som gör att jag orkar kämpa på.
- Jag ska troligtvis se Bridesmaids med Rosie i kväll - ska försöka att inte ställa in det pga trötthet.
- Jag har snygga zebrarandiga brallor på mig till en svart fint skuren klänning/tunika. Svarta träskoboots från Sanita till detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0