Längtar redan tills nästa helg

Anledningen till detta är att jag slappnar av mer kring sömnen då. Samt att det alltid är skönt att vara ledig förstås. Oron finns i kroppen nu på söndagskvällen, men den är uthärdlig.

Positiva listan:

- Jag, Magnus och Emil såg Måns fotbollslag vinna med 8-1 i lördags. Måns stod i mål och var hur bra som helst. Han fick hoppa in för målvakten var sjuk.
- Vi åt gudomlig thaimat på restaurangen Orkidé vid Medborgarplatsen i går kväll. Det var så gott att jag vill dit på direkten. Hela familjen slukade maten på en nolltid.
- Jag och Emil åkte in tills stan tidigare än Magnus och Måns igår och strosade runt på Skånegatan. Ett besök på Stadsmissionens second-hand-butik hanns med. Vi träffade Lotta + man+ bebis på en uteservering och jag avnjöt en utomhusöl för kanske sista gången denna höst.
- Jag tränade på Friskis och Svettis idag. Kändes mycket bra att jag tog mig iväg!
- Jag har rensat ut en hel del jeans och skor som ska säljas på bakluckeloppis.

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter underbart! Vi åt brunch på Bockholmen utanför Bergshamra (där "Sommarkväll" spelades in i somras)idag. Kan varmt rekommenderas!

2011-09-25 @ 19:01:23
Postat av: Tina

Låter underbart! Vi hade mysig brunch på Bockholmen. Bra utflyktsmål!

2011-09-25 @ 19:09:08
Postat av: Kicki

Kul med utflykt Tina! Kramar!

2011-09-27 @ 20:28:00
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0