Jag faller

Aldrig trodde jag att jag skulle behöva uppleva det här igen, men det gör jag nu. Mår inte bra. Jag vill inte gå in på detaljer här, men ändå nämna det. Måste upp till ytan igen. Jag ska klara det, ännu en gång. Livet är f-n inte rättvist, vilket är något jag konstaterat många gånger på denna blogg.

Positiv lista kommer här:

Solen sken på eftermiddagen.
Jag har väldigt fina stöttande kollegor.
Måns åkte helt själv till Farsta C och köpte ett par joggingskor. Bra pris, skitsnygga och bra. Allt tog ca 45 minuter. Fina fina unge.
Emil har gosat med mig ända sedan han kom hem. Han vet vad jag behöver.
Magnus är en klippa som bara går på och är som vanligt trots att det stormar kring mig. Vad gjorde jag utan honom?
Jag hade min snygga Ewa i Walla-klänning på mig idag.


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, Kicki :-(. Vad ska jag säga? Kram!

2011-09-15 @ 12:09:20
URL: http://www.allasaker.blogspot.com
Postat av: Kicki

Det räcker med att du säger så där Annika! Jag ska klara detta denna gång med. Kanske skriver privat till dig. Har haft en något bättre dag idag - skönt. Kramar!!

2011-09-15 @ 19:24:33
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0