Nu drar jag hem

Från jobbet.

Äntligen fredag!

Har varit en mycket händelserik vecka.

Crawlkursen är så rolig. Jag är så glad för den. Men OJ vad ont i axlarna jag har idag. Och en analkande förkylning har jag också. Men det förtar inte känslan av glädje som jag får när jag tänker på att jag faktiskt klarade att crawla några meter riktigt snyggt. I varje fall var det vad den oerhört coola simtränaren sa. Grymt sa han två gånger :D! Vi har två olika tränare - denne kille var typ 25 år och så himla cool. Lång och gänglig simmarkropp.

Nu hem till familjen!

Min idol inom simningen: Ian Thorpe

Kolla in andningen. Han är simningens Zlatan. Vilken snok, vilket leende.


Kommentarer
Postat av: Tina

Nu är du värd riktigt fredagsmys. Bra jobbat!

2011-10-28 @ 20:00:56
URL: http://www.real2real.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Ja det var jag verksligen :). Kram!

2011-11-01 @ 20:18:31
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0