Skämmes ta me f-n

Nu når jag snart bottenrekordet av dålig uppdatering! Kanske är det för att jag blivit så van vid att uppdatera facebook med några korta meningar? Här vill jag skriva mera och så tycker jag mig aldrig ha tid.

Det väder vi haft idag och igår gör mig salig av lycka! Jag vill stoppa tiden här mellan hägg och syren. Det är den bästa tiden, när hela semestern ligger framför en och vintern känns ganska långt borta. Idag hade jag svårt att motivera mig till att jobba, men läste i varje fall några artiklar. På eftermiddagen var det dags för utvecklingssamtal för Måns. Både jag och Magnus var med. Efter samtalet kom jag med ett förslag som accepterades: "Vi drar till Bella Vista och äter mat". Bella Vista är vår lokala lilla italienska restaurang. Barnen blev överlyckliga och vi satt på Bella Vistas uteservering och drömde om semester. Det kändes dock nästan som semester just där och då, fast det bara är en vanlig simpel arbetsmåndag!

Nu är vi hemma igen och jag funderar på 1) om jag ska gå ut och gå en sväng 2) om jag ska rensa en garderob 3) om jag ska sy om en klänning.

Hörs vidare!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det var på tiden!!! Vi hörs!

2011-05-11 @ 23:42:30
Postat av: Kicki

Ha ha Tina! Du som inte har facebook får ju inte den dagliga dosen av Kicki :).

2011-05-12 @ 08:44:04
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0