Det har klumpat ihop sig igen

Och jag har det jättejobbigt med jobbet. Sen har jag varit ensam med barnen i fem dagar för Magnus var i London. Och en av dessa dagar var Emil sjuk. Fy sjutton, vill bara vara över på andra sidan. Deadline skulle vara 31 mars men kanske blir 7 april. Men jag står knappt ut en dag till. Jag kämpar och kämpar :(.

Positiva listan:

Barnen är bäst som vanligt.
Jag fick en väska och hudkrämer från Magnus när han kom från London.
Jag lagade mat fem dagar i rad (Magnus är densom lagar mat hemma för att jag tycker det är så urbota tråkigt).
Det var sol i helgen även om jag inte kunde utnyttja den.
Dublinresan 8 april närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0