Hej hej!

Jag lever! Halva semestern har gått och vi ska åka till Kreta snart. Jag får panik när jag tänker på att jag ska jobba efter det :(. Men jag ska förtränga det så gott det går de två veckor jag har kvar. För mig är nämligen datumet jag börjar jobba lika med "nu kommer vintern". Jag kan också se att hösten är vacker (ibland) och kan också uppskatta mörka kvällar med tända ljus, men vetskapen om att det kommer en lång lång period av kyla och bäcksvart mörker efter hösten är tätt förknippad med att hösten smyger sig på. Jag orkar inte en till vinter som vi haft de senaste två åren.

Nog klagat.

Vi har haft det helt ok våra tre första veckor på semestern. Vädret har inte alltid varit topp, men vi har gjort många roliga saker. Gekås ock Köpenhamn är två.

Lämnar er med ett par nya stövlar jag köpte igår. Vinterstövlar ha ha. Men aj så snygga.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: helen

Uhhhh de är grymt snygga! Sköna också antar jag. Märke?

2011-08-04 @ 22:25:52
Postat av: Kicki

Hej Helen! Stövlarna heter SixtySeven och fanns på Åhléns. Spanskt märke. Ursnygga och ursköna. Kram!

2011-08-17 @ 20:37:26
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0