Dag 28 - Det här saknar jag

DET här saknar jag, då kan man inte skriva personer va? För det vet ni ju vilka jag saknar: mamma och pappa och mina mor- och farföräldrar. Inga av dessa finns här på jorden längre.

Några andra "saker" jag saknar är:

Sommar och sol
Ljumma sommarkvällar
Grekland
London
Att vara 25 år och inte har några fysiska krämpor (men jag vill ha barnen kvar även om jag förflyttas tillbaka, mannen hade jag redan träffat när jag var 25)
Att ha hela livet framför sig
Min koncentrationsförmåga (har kvar en hel del, men den har blivit försämrad)
En skinnjacka jag köpte i Berlin 1993 och som blev stulen ur mitt källarförråd när jag bodde i Hagsätra
Att man inte träffar sina kompisar lika mycket som när man var yngre
Hur det kändes när det var julafton när man var liten

Och mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0