Årslista

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Besökte Lesvos, föredrog en rapport för en minister, hade sönder en stomme till en IKEA PAX-garderob (igår), bröt ett ben i foten m.m. m.m.

 

Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.

 

Fick någon du känner barn? Hjälp, jag tror det, men har glömt bort just nu... Jo en av mina kusiner.

 

Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.

 

Vilka länder besökte du? England, Cypern, Grekland.

 

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Mer tid till träning.

 

Vilket datum kommer du alltid att minnas? 28 januari när jag och Lotta drog till London. Min 40-årsfest den 1:a maj, 1 juli när vi levererade rapport till regeringen.

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?   Min 40-årsfest! Och uppskattningen jag fått när jag föreläst på olika ställen.

 

Vilket var ditt största misstag? Att köpa en Iphone och mobil till Måns från Tre av en säljare i Skrapan. Fick avbryta köpen pga NOLL täckning i vår lägenhet. Men nu har jag en Iphone ändå, med Tele2 :D.

 

Vilket var ditt bästa inköp? Paxgarderober (men förjävliga att montera), röda stövlar (London), skotskrutiga boots (London), Ewa i Walla-klänningar och kjolar, Dr Martenskängor (röda och gröna i lack) m.m.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor och resor.

 

Vad gjorde dig riktigt glad? Barnens utveckling. När Måns bara ställde sig på ett par slalomskidor och gav sig ner från högsta backen i Järvsö. Att Emil börjat läsa och gillar siffror. Talen som mina vänner höll på min 40-årsfest. Att Magnus trivs så bra på sitt jobb. Feedback på mina föreläsningar. Med mera.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, brutit foten (ett litet ben dock). Förkyld minst två ggr. Ont i höften (som vanligt).

 

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Alla låtar med Robyn. Timo Räisinen, Håkan Hellström (Dom där jag kommer ifrån m fl.), Interpol - hela nya skivan, Kent (främst Team building), "Det var jag" med Familjen, "Festen är över" med Bob Hund, Allt med Babian,  Dabjo Jones skiva, Dundertågets skiva. Med mera.

 

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Inte sämre än 2009. Ett ganska bra år tycker jag. Det som var mest negativt håller jag för mig själv :).

 

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Barnen och träningen tror jag.

 

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Oro och självkritik.

 

Hur var din julafton? Den var bra och lugn.

 

Blev du kär? Ha ha sedan 17 år.

 

Vilket program har varit det bästa på tv? Brottet II.

 

Hatar du någon som du inte hatade förut? Jag hatar våld och elände. Ingen specifik person.

 

Vilken var den bästa boken du läst under året? Hypnotisören

 

Vilken var din största musikaliska upptäckt? Babian (skånsk grupp)

 

Önskade du dig något som du fick? Ja massor på min 40-årsdag.

 

Önskade du dig något som du inte fick? Mer englandsresor.

 

Vilken var årets bästa film? Usch vad jag har sett få filmer :(. Minns inte.

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Fetefesten!!!!

 

Vilka var de bästa människorna som du träffade?  Min familj, mina European Group vänner, mina fina vänner överhuvudtaget!

 

Hur skulle du beskriva din klädstil? Modig!!!

 

Vad fick dig att må bra? Träna på Friskis, mina barn och sambo, engelska språket, Metallica, musik jag gillar, mina fina kläder m.m.

 

Vilken kändis var du mest sugen på? Hmmm, alltid James (Hetfield). Också Mads.

 

Vem saknade du? Min mamma.

 

Vilken var din bästa månad? Augusti-September

 

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Tyvärr är jag aldrig riktigt nöjd, det är min natur. Men jag försöker tänka att jag gjorde mitt bästa - för det gjorde jag.

 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Mer resor (det är mitt mål).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0