Packar

Trots att vi åker till Dublin först på fredag så har jag tagit upp resväskorna och förberett packningen. Jag och Magnus ska för första gången på över 12 år åka på semester utomlands själva, utan barn. Tre nätter på superfint hotell mitt i centrala Dublin. Jag är superpirrig och nervös. Det nervösa rör förstås barnen. Min brorsa Anders ska ta hand om dem, och jag litar 100 procent på honom, men jag är nervös för att något av barnen ska bli sjukt eller att Anders ska bli sjuk eller att något annat jobbigt ska hända. Måste försöka behålla mitt lugn.

Den här veckan ska jag förhoppningsvis bli klar med min rapport. Jag får ytterligare kommentarer i morgon och sedan de sista på onsdag. Det känns som att de aldrig tar slut. Men det ska det göra. Tålamod krävs.

Vad tror ni, räcker det med skinnjacka och någon kofta under och en varm sjal som ytterplagg om det är mellan 13-15 grader i Dublin. Jag tycker skor och ytterplagg är det svåraste att packa när man ska bort. För jag vill bara ha ett par skor/kängor och en jacka. Jag vet ju att jag säkert kommer köpa minst ett par skor där.

Pirr pirr på er!




Kommentarer
Postat av: anna

Sluta nu att oroa dig, allt kommer att bli jättebra.

Jag avundas dig att få åka iväg med din man. Njut och rå om varandra, mys mys och åter mys.

Barnen kommer säkert att både mysa och busa med sin morbror dessa dagarna.

kram

2011-04-05 @ 00:20:29
URL: http://enligtanna.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för lugnande ord Anna. Problemet är bara att JAG gått och blivit sjuk nu :(. Lite bättre idag men fruktar att barnen får det (så klart). Något virus i magen men även förkyld. Men en ganska mild sort, så jag hoppas barnen knappt kommer känna av det om de får den. Håll tummarna!

2011-04-05 @ 20:38:10
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0