Ok vi kör vidare

Det negativa:

Jag har fått en liten fraktur i foten efter ett fall i en trappa i barnens skola... En hel dag på sjukhus igår. Inget gips men kryckor i tre veckor!

Jag blev bestulen på min splitter nya arbetsmobil på Södersjukhuset. Lämnande den kanske 2 min utan uppsikt. Var för uppspelt över att jag slapp gipset.

Det positiva:

Jag hade inga hål! Var hos tandläkare igår kväll och två små hål som fanns där för över ett år sedan var borta!!!

Jag träffade underbara Karin och åt en bit mat efter jobbet. Lite vin blev det allt med. Gud så trevligt i hade.

Jag har världens finaste familj!

Kommentarer
Postat av: anna

tur i otiren med din fot, men visst kan man bli förbannad att folk inte kan skilja på ditt o mitt.

kram

2010-10-08 @ 23:25:36
URL: http://enligtanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur i oturen med din fot, men visst kan man bli förbannad att folk inte kan skilja på ditt o mitt.

kram

2010-10-08 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0