Jobba jobba joooooobbba!

Ja, inget roligt blogginlägg idag heller. Det är rätt så hysteriskt just nu faktiskt. Men jag hinner med lite lite kul emellanåt också. Träffade Lotta igår och drack öl i solskenet på en uteservering på Medis, sen blev det Kinamat med samma kvinna och efter det träffade jag Malin för en kort sejour på Debaser Medis där Imperial State Electric hade releaseparty. Det är Nicke i Hellacopters nya band. Jättebra, men tyvärr kände jag av stressen i kroppen och tröttheten så jag drog hem vid extranumrena. Sov kanske vid 23.10 och sedan upp 5.45 för att slänga sig till jobbet så tidigt som möjligt. Nä, nu måste jag nog köra lite avslappning tror jag. Det behövs efter den här dagen med besked i linje med "vi måste göra om det allra viktigaste kapitlet i hela rapporten, alla statistiska körningar måste göras om". På slutet av dagen blev jag emellertid lite lugnad eftersom vi verkar få akuthjäp av en expert så här i sista sekunden.

Det är svängningar mellan hopp och förtvivlan. Och grejen är, att det känns som att just detta uppdrag är min lilla bebis. Jag har varit med sedan dess födelse och jag vill vara med om överlämnadet till uppdragsgivarna. Jag hoppas denna rapport ska göra skillnad!

Nu ska jag gosa lite med mina söner.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller tummarna!

2010-05-29 @ 13:00:26
Postat av: Kicki

Kram Tina och ses på torsdag :).

2010-05-29 @ 19:55:51
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0