Festen blev en succé

Eller det tycker åtminstone jag, och flera av mina vänner har antytt samma sak :). Jag hade jättekul och blev så himla rörd av alla tal och spex. Hade inte förväntat mig tal, så jag blev mycket glatt överraskad.

Mina musikvänner hade knåpat ihop ett första-maj-demonstrationståg med plakat där det bland annat stod "Större garderober åt alla". Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Presenterna var så fina och roliga! Jag har aldrig blivit så firad i hela mitt liv. Och detta utan att jag behövde prestera något mer än själva festen. Vad jag menar är att jag inte behövde ta en examen eller liknande för att bli firad, och det var skönt som omväxling. Det var MIG folk firade, och inte vad jag presterat.

Det enda jag är besviken på är nog att jag inte bad någon/några ta en massa foton. Jag hann nämligen inte. Tog bara ett fåtal. Jag ska dock försöka skrapa ihop de som blev tagna.

Den här festen kommer jag att behålla i mitt hjärta för resten av livet! Det är värt allt slit innan (och sååå mycket slit är det inte - mest en oro över om allt ska räcka och om man glömt något).

Nu är jag verkligen 40 år!

Kommentarer
Postat av: Ancha

Kicki, vi i hela musikgänget hade sååå roligt! Även innan festen: plakaten gjorde succée på tunnelbanan. Dans fina slagord: "Avdragsilla skor NU" samt "Större garderober åt ALLA" var underbara! Själv var jag lite stolt över mitt plakat: "Våga vägra pensionsspara".

Det var en skitrolig fest och det var fantastiskt att få vara med. Kram!

2010-05-05 @ 08:48:06
Postat av: Anna S

Håller med, bästa festen i mannaminne var det! Klart vi ville fira dig, bara dig. Vår underbara vän. Även när det inte var tal, även när du inte ens var i närheten, var det många fina ord om festens huvudperson ska du veta. Vi är många som gillar dig skarpt. Jag var så glad att få vara med där med dig och alla dina fina vänner. Kramar!

2010-05-05 @ 22:01:10
Postat av: Kicki

Gulle er Ancha och Anna! Nu börjar jag smågrina igen. är inne i en mkt blödig period - måste vara 40-årshormoner. KRAMAR och tack till er!

2010-05-06 @ 12:38:40
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0