Ooops

Jag kanske var en dålig mor där för ett antal minuter sedan. Jag är så trött och så ringde grannbarnen och ville komma över och vi har redan en kompis till Emil här, så jag sa att vi kanske kunde ta det en annan dag... Är rädd att han kanske blev ledsen. Eller snarare besviken. Å andra sidan var de här i går med och då hade vi också ytterligare ett barn här. Det är då man önskar att man hade två våningar att rumstera i. Fem barn här = rätt överbefolkat. Men det är väl jag som har ett behov av att kunna vara lite för mig själv på kvällarna. Duscha och sedan sätta på mig en stor t-shirt och slappa lite. Göra min sjukgymnastik (den kan jag absolut inte göra inför barnens kompisar, det skulle bli för många frågor osv), titta på Rapport m.m.

Jag är helt enkelt inte i form idag. I morgon ska jag be Måns ringa till dem och be dem komma över. Barn är bäst.

Kommentarer
Postat av: anna

Ibland måste man bara få säga NEJ, hur jopbbigt det än kan kännas.

kram anna

2010-03-10 @ 00:11:08
URL: http://enligtanna.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack Anna! Ja man måste säga nej ibland, men de här killarna är ju så goa :). Jag träffade dem vid skolan idag och förklarade och de log och var glada så det var nog mest jag som mådde lite pyton av detta.

2010-03-10 @ 21:36:26
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0