Samma sak varje år

När det är ett par veckor kvar till semestern så lägger min kropp liksom av. Den vill inte mer, den vill vila. Nu gäller det bara att hålla ihop psyke och kropp i två och en halv vecka till. Den sjunde juli kl 13.30 tänker jag gå från jobbet och inte komma tillbaka på drygt fem veckor. Det ska bli riktigt skönt!

Helgen som gick spenderades mycket i hemmet med min nya dator. Den är helt fantastisk. Snabb som sjutton! Jag tittade även på tv. På bröllopet. Från 13.00 på dagen till 24.00 på natten. Det var kul att titta på alla klänningarna och att se Stockholm från ovan (helikopterbilderna). Vi har en mycket vacker huvudstad!

Idag är det dragning av vår rapport för storbossen. Tyvärr får jag nog inte följa med på den, trots att jag varit med och jobbat i detta projekt i nästan fyra år. Skulle gärna vilja sitta som åhörare. Men i morgon ska jag i varje fall med till departementet när den ska dras för ministern m.fl. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0