Första steget mot ledighet är taget

I fredags lämnade vi in rapporten till vår högsta chef och på tisdag den 22 juni är det en så kallad dragning för honom som min kollega ska hålla i. Förhoppningen är att chefen inte har så mycket att klaga på, så att vi slipper arbeta som små gnuer fram till 1 juli då regeringen ska få rapporten. Det går med andra ord att andas en aning bättre just nu, men tyvärr har jag ju en del annat jobb som bara måste hinnas med innan den 7:e juli då jag arbetar min sista dag innan semestern. Jag ska bland annat skriva ihop en presentation på engelska till min årliga konferens i september. Jag måste göra det snabbt och jag måste lita på att jag klarar att hålla en presentation trots att jag inte är så förberedd.

Nu är det fotbolls-VM för hela slanten så hela huvudet är fullt av de där tutorna som börjar på v. Verkligen ett hemskt ljud. Kul med fotbollen är det dock - även om jag inte kollar på varenda match.

Måns har inte gått och lagt sig ännu. Han sitter här mellan mig och Magnus. Han är en så stor kille nu! Otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0