Magnetröntgen

Idag har en läkare sänt iväg en remiss så att min rygg ska få bli magnetröntgad. Det är på tiden för nu har jag haft problem i så många år. Frågan som ska besvaras är om jag har diskbråck eller ej. Om jag inte har diskbråck så kan naprapaten bända lite mer i mig, vilket skulle vara behövligt.

Jag har startat året ganska bra: 1) Tränat med min gymboll varje dag 2) Fixat röntgen. Det ni!

I morgon ska jag träffa min kompis R från London på en after work-öl innan jag drar hem till mina tre grabbar. Öva engelska innan Londonresan 28 jan låter utmärkt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men vad bra! Hoppas du kan få ryggen knackad rätt sen av napratpaten, håller tummarna för det. Ha så kul på AW imorgon, kram!

2010-01-08 @ 00:08:33
Postat av: Kicki

Ska försöka få till röntgen denna vecka eller möjligtvis den som kommer efter :). Det var super på AW! Kram!

2010-01-10 @ 19:20:59
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: anna

Hej på dig.

Jag har opererats för diskbråck på L5 och L6.

Genomförde operation trots mångas "varningar"

men ingen som inte varit där kan förstå vilken smärta, både fysiskt och psykiskt, det är attha ont i sin rygg (framförallt under ett par år)

Operationen är det bästa jag gjort näst efter mina barn.



Lycka till!

Kram anna

2010-01-14 @ 00:03:18
URL: http://enligtanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0