Packar

Igen. Ibland tycker jag att det är det enda jag gör. Men så är jag omständig när jag packar också. Jag måste hitta de ultimata kombinationerna!

Tänk att jag ska få känna värmen igen. Jag saknar den redan trots att det var endast två veckor sedan jag kom därifrån. Det har verkligen varit en vidrig väderdag idag. Iskallt på jobbet och urjobbigt regn när man tog sig ut därifrån. I morgon blir det mer höstiga kläder - men jag VILL inte. Jag vill verkligen inte ha höst och vinter. Det känns som om jag nyss pulsade omkring i vinterdrivorna.

Nåväl - jag kan inte styra årstiderna. Men på lördag klocken 18.20 kommer jag känna den underbara värmen strömma mot mig när jag kliver av planet på Lesvos/Lesbos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0