Ewa i Walla

Jag tjatar om denna butiks"kedja", men det är bara för att den är så fantastisk! Finns bara ett fåtal butiker i Sverige och en av dessa ligger på Hornsgatan. Hon som arbetar i butiken känner igen mig vid det här laget, vilket inte betyder att jag handlar varje gång jag är där. Det är det alldeles för dyrt att göra. Men idag startade deras rea med 50% på allt i butiken! Jag har inhandlat tre stycken mirakulöst underbara klänningar. Fick presentkort när jag fyllde 40 år + att jag har sparat födelsedagspengar. Gick därfrån med ett leende på läpparna. Tänk att riktigt god shopping kan få en så glad.

Nu bara måste jag ha en bakluckeloppis snart, för jag får inte plats i garderoberna!

Är fortfarande helt slut på grund av att vardagen har startat igen. Vill inte in i ekorrhjulet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0