Metallica på tisdag

På tisdag morgon flyger jag och Annika till Oslo för att se Metallica! Det känns väldigt overkligt och oerhört kul! Ska samla på mig en massa energi så jag orkar med allt som ska ske denna vår.

Appropå vår så har jag suttit på balkongen i två timmar idag och fixat och trixat med en massa saker som är på "to do"-listan (jag har suttit med datorn därute). Några fräknar blev det nog. Har även hunnit med IKEA och Willys.

Igår kväll var jag och Malin på Gondolen och drack vin/drink. Lyxigt värre. Sen drog vi en stund till Lilla Hotellbaren också. Ändå var vi hemma innan tolv. Så blir det när man startar tidigt. Skönt!

Har hängt upp min klargröna klänning för morgondagen. Räknar med solsken även då, och det vill jag fira med något fint på kroppen.

Ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0