Jag hinner inte

Ovanlig rubrik va? Men det är sant. Jag hinner inte skriva det där inlägget om min Osloresa nu. Men kanske sen. Det är dock högst osannolikt att jag hinner sen heller. Och varför skriver jag det här dravlet då? Jo för att jag blir stressad av att det var så länge sedan jag skrev ett blogginlägg.

Nu ska jag iväg och spendera för mycket pengar på Systembolaget. Hua. Bara blunda och betala. 10 dagar till jag fyller 40. Krisen kulminerar snart tror jag. Trodde i veckan att jag hade börjat gå in i klimakteriet! Fy satan!

Ok, ha en skön helg så ses vi!

Ps. Metallica var bra. Norrmännen var ok, men några var svin :).

Kommentarer
Postat av: Annika

Alldelse för längesedan jag var här - men jag har ju lite koll på dig via fejjan...

2010-04-18 @ 19:15:14
URL: http://www.allasaker.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hej Annika! Hoppas allt är bra och att ni kommer iväg till London som planerat :)

2010-04-20 @ 08:43:47
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0