Lössen är borta...hoppas vi

Jag har kammat mig själv och barnen så mycket att hårbotten är helt öm. Jag hittade nämligen EN lus i mitt hår natten mellan tisdagen och onsdagen... Jag höll på att få totalpanik! Jag vet att de är helt ofarliga, men de är så äckliga och man tror att de ska invandera hela hårbotten på en och att de aldrig ska försvinna.

Barnen och jag ska göra en till behandling på onsdag eftermiddag för att vara helt på säkra sidan, men just nu ser det bra ut.

Vojne vojne vilken vecka! Nu fattas bara att svininfluensan drabbar oss nästa vecka. Och jag är medveten om att jag målar fan på väggen! Men jag har så otroligt mycket att göra att jag ber till högre makter att inget mer ska drabba oss nu. Sitter och jobbar med min föreläsning till Padova om en månad nu. Jag bara hamrar ner en massa och klipper och klistrar ur olika dokument.

Snart ska vi dra in till stan hela familjen. Vi ska gå och äta indiskt och sen ska vi på fest hos Amanda och CO. Ska bli jättekul!

Ses och hörs och må lössen hålla sig långt borta från er alla!

Kommentarer
Postat av: Milla

Iiiihhhh...ja, löss är verkligen inte välkomna...hu! Hoppas nu ni fått bort dom och att dom aldrig mer hälsar på igen! Vi har klarat oss än så länge!

Kram!

2009-09-27 @ 22:01:17
URL: http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0