Foton från min resa



Kanalbåt nära Preston.




Härliga söta Joanna




Richard och jag.






Jag och Claudia



Alvise och jag.



Alvise och Francesco




The temple bar - en bar i en fd offentlig toalett i Manchester. Hur häftigt som helst.



Så här stod det inne på toaletten på The temple. Hela toan var fullklottrad med roliga saker :).



Joanna och jag på jazzklubb.



Packningen dagen innan hemresa. Allt gick i till slut. 23 kilo i stora resväskan...





Underbar vintage/independent shop. Rags to Bitches.




Inuti affären Rags to bitches. Så här ska min framtida affär se ut.




Kolla kläderna!!! Rags to bitches.




Nästa butik hette POP. Skylten ner till källaren är fantastisk!



Och den här skylten möter dig innan du går in!


Kommentarer
Postat av: Tina

Helt, helt underbara bilder!!!

Jag ska ut och köpa vintage till vår fest. Nu blev jag jätteinspirerad.

2009-09-09 @ 15:08:47
Postat av: Kicki

Ja jag älskar fotona. Tittar om och om igen på dem för att minnas. Du ANAR inte hur mycket snygga vintage klänningar det fanns i Manchester! Hoppas du hittar någon klänning här i Stockholm - Beyond Retro är en stor affär som finns både på söder och vid Drottninggatan (bakom Åhlens - minns inte gatuadressen). Sen har duy ju alla Stadsmissionen och Myrorna och Lisa Larsson m.m. KRAM!

2009-09-10 @ 09:25:07
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack! Alltid bra med tips. Jag tänkte mig något kort, utan ärmar och med hög hals, typ 60-tal.Kanske några nya skor också.Ha en bra lördag!

2009-09-12 @ 11:29:39
Postat av: liv

underbart!! tack för kiken :)

2009-09-12 @ 13:39:38
URL: http://livcecilia.blogg.se/
Postat av: Karin Petersson

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 14:18:30
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0