På språng

Om tio minuter blir jag upphämtad av en kollega för nu ska vi iväg till Saltsjöbaden på planeringsdagar.

MYCKET har hänt de senaste dagarna, men det hinner jag inte skriva om nu.

Det senaste är dock att jag bokat en resa med Lotta till London den 28 januari till 31 januari. Vad jag inte tänkte på när jag bokade var att jag har biljett till Depeche Modes konsert den 31 januari. Snacka om att jag blev iskall när jag kom på det! Vilken ångest! Inte mest för att jag kommer missa konserten men för att jag har dragit med mig två kära vänner på denna spelning, och dessa kommer nu få gå utan mig. Naturligtvis är jag ledsen för att missa dM också, men det är inte en katastrof för jag gillade inte den senaste spelningen med dem speciellt mycket. Men så har det ju med mina principer att göra, att jag måste se alla turnéer i Sverige. Hmm, hoppas dM förlåter mig. Och hoppas Lasse och Tina förlåter mig... Tina har redan gjort det men Lasse har inte svarat på mitt deppiga sms från i går kväll. Sov skitdåligt i natt. Hade alltså fullständigt glömt bort att jag skulle på konsert 31 januari. Inget inskrivet i almanackan. Och det går inte att boka om flygbiljetterna (är inte 100 på det men 99). Usch, jag är säkert en värdelös kompis eller nåt. Detta har dock ALDRIG hänt mig förut.

Ja ja, jag har för mycket just nu, så minnet pallar inte trycket.


Kommentarer
Postat av: Tina

Lasse, det är väl helt okej att vi går på konsert?!

Och Kicki, du vet ju vem som gör vad som helst för din biljett .....

Hoppas ni hade bra planeringsdagar!

Det blir repris på helgens fest om fem år!!! (Har redan börjat planera....)

Andas och ha det bra!

2009-10-05 @ 15:17:12
Postat av: Kicki

Tina, jag är så glad att du är min vän! Du menar AS va, när du säger "någon som gör vad som helst för min biljett"? Jag ska nog kontakta honom. Lasse läser inte här, inte vad jag vet, men jag har pratat med honom och han är inte heller arg på mig. Usch, det går vågor av kyla och värme i mig när jag tänker på detta misstag. Ja ja, det här får gå det med! Vi hade bra planeringsdagar - vackert i Saltsjöbaden. Ser fram emot fest igen om 5 år! Kram!

2009-10-07 @ 16:01:57
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0