Gårdagen

spenderade jag med min kära vän Lotta. Vi tog en dag ledigt och så gjorde vi stan tillsammans. Sprang i affärer, åt lunch och middag men framförallt p r a t a d e. Vi hade enormt mycket att ta igen eftersom vi på något underligt sätt sprungit om varandra i flera flera månader. Vi hade så vansinnigt trevligt. Det kändes som om vi var i en bubbla där vardagsbekymmer och annat bara försvann. Jag rekommenderar detta varmt!

Mitt stora inköp under gårdagen var en klänning från Ewa i Walla. Jag har lagt undan pengar för att få köpa något i denna fantastiska butik, och nu är alltså ett plagg mitt. Tyvärr kan jag inte lägga in en bild här, men om ni bläddrar fram ett foto på höstkollektionen så är det den rutiga klänningen modellen har på sig (på bilden har hon en massa annat också på sig men jag har bara köpt klänningen). Tycker inte riktigt klänningen görs rättvisa på bilden dock. Jag stod länge och provade den i butiken och ju längre jag hade den på mig, desto mer växte den i mina ögon. Ett besök i en av Ewas butiker är en stor upplevelse - ta chansen om ni har vägarna förbi!

Nu jobba jobba joooobba!

Kommentarer
Postat av: Världen enligt J.

Det är lite lustigt - men jag köpte nyss en ganska udda kavaj från just Ewa i Walla. Jag hade aldrig hört talas om märket, men hittade den på en rea och fann den mycket charmig! Nu blir jag nyfiken på affären i Stockholm!

2009-10-31 @ 21:39:59
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Angelica

kikar in.. trevlig helg

2009-10-31 @ 22:12:47
URL: http://blondinfransson.blogg.se/
Postat av: j

Angående designen har lite ändrigar jag glömde.

Först och främst ville jag har någo likt Tinkerbella.blogg.se om du inte förstod det och sen vill jag också ha en liten text där det står Anorlundajulia och sen någon annan stans anntingen under eller vart som helst Tjejen med leendet på läpparna... :)

hoppas allt fixar sig ;)

kram

2009-10-31 @ 22:15:51
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Kicki

J: Vad kul med kavajen! Det är ju ingen billig affär, så varje rabatt är välkommen. Min klänning kostade 1800:-... Men å andra sidan så kostar ju Odd Molly mer, och där kan du träffa var och varannan på stan som har likadan klänning. Jag rekommenderar dig varmt att ta en titt i denna butik. Finns på Hornsgatan nära Mariatorget och i Gamla stan.



Angelica: Hej hej och ha en bra söndag!



j: Hmm, nu tror jag inte att jag hänger med. Jag har inte varit involverad i någon design av någon blogg :). Du måste nog hittat till fel person. Ha det1



2009-11-01 @ 09:39:18
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0