Eagles of Death Metal

I lördags var jag och Annika på spelning på Göta Källare på söder. Eagles of Death Metal. Jag visste redan innan att det skulle bli en superkonsert, och det blev det också. Världens röj och vi svettades kopiöst där vi stod långt framme bland fanatikerna. Det blev mycket sång, svett, skratt och rock'n roll. Sångaren är som en sångare ska vara. Karismatisk, med gitarr, bra sångröst och coola moves. Dessutom pratar han med publiken och har humor.

Burr burr nu är hösten här och barnens tjockare jackor åkte på. Jag har hängt fram höst- och vinterjackor till mig själv i hallen och ska rota bland stövlar m.m. när jag får tid. Jag har ju en del. Motsatsen till köpstopp. Det är jag.

Ta hand om er!

 Eagles of Death Metal

 Jesse



Jesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0