Det är inte min dag del 2 - den verkliga anledningen

Min mamma skulle ha fyllt 70 år idag! Hon fick dock bara 61 år här på jorden. Har drömt om henne hela natten känns det som. Det var mycket länge sedan jag drömde om henne. Tyvärr minns jag inte direkt vad jag drömde om, men det var en ganska stressig och konstig dröm. Inte så positiv.

Men jag fick i varje fall träffa min mamma igen, den bästa mamman på jorden. Jag blev halv när hon försvann, men jag försöker bygga upp den tappade hälften varje minut, varje timme.

Älskade söta mamma!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Kramar om dig här också. Det är så sorgligt och orättvist, hon borde ju få vara här hos er på sin födelsedag. Men att du drömde om henne! Jag önskar jag kunde drömma om pappa, det var så länge sen nu. Hoppas du finner ett tillfälle och ett sätt att fira din mammas jämna födelsedag idag, minnas lite extra just idag, och att du känner hennes närvaro genom minnena. Kanske kan du prata om henne med någon, allra helst din bror. Det är alltid en liten tröst tycker jag. Kram igen!

2009-10-14 @ 12:14:33
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Sorgfågel

Kram till dig! Din mamma skulle såklart varit så stolt över dig och din fina familj!

Kram!

Sorgfågel

2009-10-15 @ 21:33:50
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Kram till er två också, ni vet båda vad sorg är. Tack för era ord!

2009-10-15 @ 21:40:02
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0