Sista jobbsöndagen på länge?

Jag hoppas innerligt att detta är sista helgen/söndagen jag jobbar innan jul, men det kan man aldrig veta. Jag gillar det inte alls, men jag har två viktiga möten på jobbet tisdag och onsdag och jag behöver leverera text och fakta tills dess. Jag ska försöka bita ihop och bara göra "good enough".

Igår var vi vid mammas och pappas grav och gjorde fint. Det känns alltid så bra att veta att det är ompysslat och ombonat där. Nu lyser ljusen vid gravstenen, och det lär de göra i minst två dygn till eftersom jag köpte stora ljus. Drömmer mycket om mamma just nu och vet inte riktigt varför. Tyvärr är det ofta ganska stressiga drömmar och jag vet hela tiden att hon är mycket sjuk. Trots detta är det skönt att få träffa henne. Jag har så mycket kärlek kvar att ge dig lilla mamma!

Kommentarer
Postat av: Tina

Man kapitulerar totalt inför ditt rättframma sätt att uttrycka känslor. Hoppas att ni alla har det bra i höstmörkret! ...Kramar från mig

2009-11-04 @ 11:45:30
Postat av: Kicki

Tina: Älskade vän, tack för dina fina ord. Saknar dig! Vi måste ses snart och pratas vid. Kram!

2009-11-04 @ 20:17:28
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0